Anasayfa / Sıkça Sorulan Sorular
Central Rent A Car TSSF Resmi Sponsoru

Sıkça Sorulan Sorular

1. Soru: Dalış brövesi Kayıp, yenileme, denklik işlemleri nasıl yapılır?

  • Kayıp işlemi:
    Bireysel istek formu doldurup, ödeme dekontu ile Belge Düzenleme Birimine eposta (belge@tssf.gov.tr), faks veya posta yolu ile gönderilerek işlem yapılabilir.
  • Yenileme işlemi:
    Bireysel istek formu doldurularak, bir adet fotoğraf, eski kartın önlü arkalı görüntüsü ve ödeme dekontu ile Belge Düzenleme Birimine eposta ya da posta yolu ile gönderilerek işlem yapılabilir.
  • Denklik işlemi:
    – Kurtarma Sualtı Komutanlığı için; Bireysel istek formu doldurularak, kurs diploması, denklik yazısı, bir adet fotoğraf ve ödeme dekontu ile Belge Düzenleme Birimine asılları gönderilerek işlem yapılabilir.
    – Üniversite Denklikleri için; Bireysel istek formu doldurularak, denklik yazısı, diploma ve transkript fotokopisi, bir adet fotoğraf ve ödeme dekontu ile Belge Düzenleme Birimine asılları gönderilerek işlem yapılabilir.
    – Liman Başkanlığı denklikleri için; Bireysel istek formu doldurularak, denklik yazısı, Profesyonel balıkadam kart görüntüsü, bir adet fotoğraf ve ödeme dekontu ile Belge Düzenleme Birimine asılları gönderilerek işlem yapılabilir.

Belge Düzenleme Birimi
Eposta : belge@tssf.gov.tr
Faks : 0216 345 38 19

2. Soru: Dalış / Cankurtaran Merkezi Yetki belgesi alabilmek için gerekli evraklar nelerdir?

Yetki belgesi başvuruları için evrak asıllarının Belge Düzenleme Birimine gönderilmesi gerekmektedir.
Cankurtaran Merkezi yetki belgesi için istenilen evraklara linkten ulaşabilirsiniz.

Dalış Merkezi yetki belgesi için istenilen evraklara linkten ulaşabilirsiniz.

3.Soru: Cankurtaran eğitimleri nereden alınır?

Cankurtaran eğitimleri, TSSF den yetki belgesi almış yetkili Cankurtaran Merkezleri tarafından verilmektedir.
Yetkili Cankurtaran Merkezlerine linkten ulaşabilirsiniz.

4. Soru: Cankurtaran vize işlemleri nasıl yapılır?

Cankurtaran vize işlemleri yetkili cankurtarma merkezleri tarafından verilmektedir. Bilgi almak için yetkili cankurtarma merkezleri ile irtibata geçebilirsiniz.

5.  Soru: Ürün satın alma işlemleri nasıl yapılır?

Bireysel istek formu doldurarak, gerekli ödemeyi yaptıktan sonra form ve dekontu 0216 345 38 19 nolu numaraya faks ya da belge@tssf.gov.tr adresine eposta atarak satın alma gerçekleştirebilirsiniz.

6. Soru: Liman başkanlığına ya da resmi dairelere verilmek için dalış belgemin onaylı halini nasıl alabilirim?

Belgenizin önlü arkalı görüntüsü ve dilekçeniz ile 0216 348 55 44 numaralı faks numarasına faks veya info@tssf.gov.tr adresine mail yolu ile gönderim yapabilirsiniz.

7. Soru:Yetkili cankurtarma ve dalış merkezlerine nasıl ulaşabilirim?

Aşağıdaki linkten, yetki belgesi almış cankurtarma ve dalış merkezlerinin bilgilerine ulaşabilirsiniz.
https://tssf.gov.tr/dalis-cankurtarma-uzman-egitim-merkezleri/

8. Soru: Cankurtaran/Dalıcı brövelerinin gönderimi nasıl yapılmaktadır?

Cankurtaran ve dalıcı bröveleri, merkezlerin bilgi girişlerinden sonra, basılarak kişinin eğitim aldığı dalış/cankurtarma merkezlerine gönderilmektedir.
( Şahıslara, bireysel gönderim yapılmamaktadır.)

9. Soru: Dalıcı ve Cankurtaran brövemi nasıl ve nereden sorgulayabilirim?

Sorgulama işlemlerinizi aşağıdaki linkten 4 seçenekten sadece birini girerek sorgulama işlemi yapabilirsiniz.
https://tssf.gov.tr/dalici-cankurtaran-sorgulama

10. Soru: TSSF Online işlemlerini kullanabilmek için şifre nasıl alınır?

Aşağıda yer alan linkten Online İşlem Başvuru Formu doldurup,Formun aslını ve imza örneği formunu Federasyonumuz İstanbul birimine göndermeniz gerekmektedir.
Sisteme giriş için tıklayın.

11. Soru: Online işlemlerini kullanabilmek için şifremi unuttum yenisini nasıl alabilirim?

Aşağıda yer alan linkten kullanıcı adımı ile şifremi unuttum seçeneğini tıkladıktan ve kayıtlı cep telefonu numaranızı girdikten sonra, şifreniz sms ile tarafınıza iletilecektir.
(Bu işlem, dalış/cankurtarma merkezleri tarafından yapılmaktadır.)
Kullanıcı adı ve şifre hatırlatma linki : https://tssf.online/Login.aspx

12. Soru: Yetkili dalış/cankurtarma merkezine yeni eğitmen ekleme/çıkartma işlemini nasıl yapabilirim?

Yetkili merkez ile yapılan sözleşme formu, imza örneği formu ve harç istek formunun asıllarını Belge Düzenleme Birimine ulaştırarak işlem yapabilirsiniz.
Eğitmen/rehber dalıcı sözleşme iptalleri için çıkış tarihine belirten dilekçenizi Belge Düzenleme Birimine göndererek işlem yapabilirsiniz.

13. Soru: Eğitmen bilgilerimi güncelleme işlemini nasıl yapabilirim?

Aşağıdaki linkten eğitmen bilgilerinizi güncelleme işlemlerinizi yapabilirsiniz.
Sistem bilgi güncelleme linki : https://www.tssf.online/BilgiGuncellemeLogin.aspx

Central Rent A Car TSSF Resmi Sponsoru
X