SUALTI TOPLULUĞUMUZUN DİKKATİNE: Federasyonumuz Birimleri Çalışma ve İletişim Bilgileri

SUALTI TOPLULUĞUMUZUN DİKKATİNE: Federasyonumuz Birimleri Çalışma ve İletişim Bilgileri

Federasyonumuz İstanbul Ofisinde bulunan aşağıdaki birimler için belirlenen iş akışına göre, hizmetlerin daha verimli ve kurumsal olarak yürütülebilmesi, pandemi koşullarında sürekli değişen hizmetin kalitesini arttırmak ve telefon trafiğini azaltmak için siz değerli Kulüp, Antrenör, Sporcu, Dalış, Cankurtarma Merkezleri ile Eğitmenlerimize personelin daha iyi hizmet verebilmesi adına ilgili birimlerle irtibata geçilmesi gerekmektedir.

Bununla birlikte 14/04/2021 tarihli İçişleri Bakanlığı Kısmi Kapanma Genelge kapsamında Federasyon personelimiz dönüşümlü ve uzaktan çalışma şeklinde geçmiştir. Çalışma saatleri 10.00-16.00 saatleri olacak şekilde düzenlenmiştir. Telefon ile ulaşamadığınız her türlü durum için e-posta ile iletişime geçtiğiniz taktirde uzaktan çalışan personel tarafından tarafınıza dönüş yapılacaktır.

Daha sağlıklı bir iletişim sağlanması ve ilgi birimler dışında iletişim sağlanması durumunda oluşabilecek bilgi kirliliğinin önüne geçmek, çözümün yerinde ve ilgili kişiler tarafından hızlı bir sonuca ulaştırılması için bu durum önem arz etmektedir.

Gereken hassasiyetin gösterilmesi için Sualtı Topluluğumuzun bilgisine sunarız.

Yurtiçi Spor Faaliyetleri ve Spor Koordinatörlüğü için 2 ’yi (Dahili-121) irfankara@tssf.gov.tr

İş Akışı: Müsabakalar, sportif faaliyet organizasyonları, havuz tahsisleri, faaliyet takvimi planları, il temsilciliği faaliyetleri vb.

Kulüp Akreditasyon, Antrenör ve Hakem İşlemleri İçin 3 ’ü (Dahili-121) info@tssf.gov.tr , irfankara@tssf.gov.tr

İş Akışı: Müsabaka başvuru ve akreditasyon işlemleri kontrolü ve takibi

Yurtdışı Faaliyetler ve Milli Takımlar için 4’ ü (Dahili-119) elif@tssf.gov.tr

İş Akışı: Yurtiçi ve Yurtdışı Milli Takım faaliyetleri, uluslararası organizasyonlar, pasaport vb. başvuru süreçleri.

Eğitim, Seminer ve Sınavlar ile Web Sitesi işlemleri için 5 ’i (Dahili-122) serkantutgun@tssf.gov.tr

İş Akışı: Takvimde yer alan eğitim, seminer ve sınav planlamaları, başvuru süreçleri ve takibi, web sitesinde her türlü çalışmanın yürütülmesi

Belge Düzenleme ve Satış Birimi için 6 ’yı (Dahili-138-139) belge@tssf.gov.tr

İş Akışı: Dalış ve Cankurtarma Merkezleri Yetki Belgesi işlemleri, Eğitmen Harç İşlemleri, Kurs izin çalışmaları, Dalıcı, Cankurtaran belge işlemleri, Hakem ve Antrenör Vize işlemleri, Belge yenileme işlemleri

Sic.Lis.ve İdari İşler Birimi için 7’ yi (Dahili-123-124) hilalcelik@tssf.gov.tr, tssf@tssf.gov.tr

İş Akışı: Gelen-Giden evrak süreci, izin yazıları, antrenman izinleri, disiplin ve denetim kurulu toplantıları ve evrak işlemleri, antrenör sicil işlemleri, SHGM rapor işlemleri, Tahkim Kurulu işlemleri

Mali İşler Birimi için 8’ i (Dahili-133-134) yavuzakdemir@tssf.gov.tr, zuleyhaturkmen@tssf.gov.tr

İş Akışı: Mutabakat, ödeme takibi, harcırah, e-fatura vb. işlemler

Operatör için lütfen 0’ ı  (Dahili-112) tuşlayınız. mervenurkilic@tssf.gov.tr

İş Akışı: Gelen-Giden Kargo, Evrak, İlgili Makam yazıları, Sporcu derece Yazıları Hakem İzin yazıları

Diğer her türlü sorun ve istek için info@tssf.gov.tr adresine mail atabilirsiniz.

 

Hakkında Hilal Çelik

Avatar

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

İÇİŞLERİ BAKANI SAYIN SÜLEYMAN SOYLU İLE TSSF BAŞKANI PROF. DR. ŞAHİN ÖZEN, AFET FARKINDALIK EĞİTİMİ İŞBİRLİĞİ PROTOKOLÜ’NÜ İMZALADI

İÇİŞLERİ BAKANI SAYIN SÜLEYMAN SOYLU İLE TSSF BAŞKANI PROF. DR. ŞAHİN ÖZEN, AFET FARKINDALIK EĞİTİMİ …